ФРАПОРТ: ОПЕРАТОР НА БЪЛГАРСКИ ЛЕТИЩА

Търговски, летищни и транспортни центрове

Планови и аварийни технически услуги.

Предизвикателството

 

Фрапорт АГ е сред водещите оператори на международни летищни услуги, като доставя пълната гама от услуги в областта на управлението на летищните дейности. Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт АД е немско-българско дружество, което през 2006 г. печели 35-годишна концесия за летищата във Варна и Бургас – вход към популярния български черноморски туристически регион.

 

През 2014 г., Фрапорт въвежда в експлоатация 2 нови пътнически терминала на летищата в Бургас и Варна. В условията на изпълнение на амбициозната си инвестиционна програма (>80 млн. евро) Фрапорт потърси професионален партньор, способен да обхване широка гама от услуги по поддръжка и експлоатация, като гарантира ниво на качеството на услугите, отговарящо на най-високите европейските стандарти;

 

Решението на Веолия

За да отговори на високите очаквания на своя клиент, Веолия предложи превантивна и аварийна поддръжка на всички ОВиК съоръжения, както и многобройни допълнителни технически услуги, гарантирано целогодишно наблюдение 24/7 на автоматизацията на котлите и високото качество на отчитане по ключовите показатели за ефективност.

 

Като допълнителни ползи за клиента, Веолия осъществи подробен енергиен одит с многобройни препоръки за енергийни оптимизации повечето от които вече са реализирани.

 

Ползите

Благодарение на този договор, Фрапорт успя да насочи вниманието си върху мащабната си инвестиционна програма, като възложи управлението на ОВиК оборудването си на лидер в сферата на техническите и енергийните услуги.

 

Варна, Бургас, България

Срок: 6 години (3+3)

Дейност: експлоатация и поддръжка

Над 4,9 млн. пътници през 2019 г.

24/7 услуги на място и дистанционно наблюдение

Разширяване на обхвата чрез решения за икономия на енергия

 

ЦЕЛ НА ВЕОЛИЯ: ангажиране с многоаспектно представяне

ОБЩЕСТВО

Подкрепа за екологични цели на клиентите

БИЗНЕС

Подобрение и намаляване на административните задачи за поддръжка и енергийните услуги

ОКОЛНА СРЕДА

Енергоспестяване и намаляване на отпечатъка върху околната среда

ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ

План за развитие на професионалните умения на служителите