„Софийска вода“ откри първия си Мобилен център за обслужване на клиенти днес. Той е оборудван в микробус с всички необходими технологии, за да осигурява пълен набор от услуги, които се предлагат от стационарните клиентски центрове на компанията. В него има осигурена и приемна с безплатен интернет и информация за услугите, излъчвана на ТВ екран, както и система за обратна връзка от клиентите.
Мобилният център ще посещава над 20 локации, извън София по предварителен график. В това число кварталите Бояна, Княжево, Симеоново, Драгалевци, селата Владая, Железница, Пасарел, Бистрица, Казичене, Мало Бучино, Волуяк, Обеля, Мрамор, Мировяне, Бусманци, Доброславци, Лозен, Кремиковци, Чепинци, Световрачене, градовете Банкя и Нови Искър. Графикът е достъпен на сайта на „Софийска вода“ - www.sofiyskavoda.bg, на безплатния телефон – 0 800 121 21, както и в сградата на Кметството на населеното място. В пътуващия център клиентите могат да получат информация за нови присъединявания, да открият партида или да променят собствеността на съществуваща, да подадат самоотчет, да потърсят информация или да подадат сигнал за ВиК услугите, за водомерни, лабораторни и технически услуги, както и справки за отчитане, сметки и безкасови плащания.
Мобилният център е вторият етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото „Услуги по вода“, което „Софийска вода“ въвежда. През юни компанията стана първият ВиК оператор с 24-часова безплатна телефонна линия. Целта на дружеството е максимално да улесни потребителите като пести времето и средствата им и предоставя по-гъвкави и качествени услуги.