В новите центрове „Софийска вода“ осигурява функционално разделение на предлаганите услуги, за удобство на клиентите. Има обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация и за заявяване на услуги от клиентите, които изискват по-дълго време за работа с един клиент. Вградена е и електронна система за поредността на обслужване, която, освен че предоставя билети с номер за клиентите, има и дигитално видео съдържание.
Своевременно на разположението на всички посетители, освен удобно място за изчакване, е предвидена и възможност за безплатно използване на wi-fi мрежа, както и достъпни електрически контакти за зареждане на мобилни телефони.
Проектът за изцяло ново локализиране и ребрандиране на помещенията на столичния ВиК оператор е резултат от партньорството между „Софийска вода“, Нов български университет и Националната художествена академия. През 2016 г. „Софийска вода“ обяви конкурс за модерен интериорен дизайн, който бе спечелен от Ивана Янкова – студент в Магистърска програма „Рекламен дизайн“ на Национална художествена академия. Нейният проект се отличи не само заради креативната визуална идентичност, но и заради преплетените в нея три от ценностите на Групата „Veolia“: фокус към клиента, иновативност и отговорност към обществото.
Това са двата първи центъра за клиенти от ново поколение, които представят обслужването на клиентите на „Софийска вода“ с изцяло нов модел и визия, предстои откриването и на трети в ЦУМ – също с нова за „Софийска вода“ локация.
Обновените центрове са още един етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото „Услуги като по вода“, което стартира още през 2017 г. с въвеждането на единствената за страната ни 24-часова безплатна телефонна линия - 0800 1 21 21 за ВиК оператор. Към края на 2017 г. като втора сигурна крачка, стартира и единственият по рода си в сектора Мобилен център за обслужване на клиенти за по-отдалечените квартали на столицата. Той представлява бус, оборудван с всички необходими технологии, за да осигурява пълен набор от услуги, които се предлагат и от стационарните клиентски центрове на компанията.
За клиентите на дружеството, които предпочитат он-лайн комуникациите, остават възможностите да се информират в реално време и да ползват голяма част от услугите на „Софийска вода“ дистанционно.