НОВ МОДЕЛ НА ОБСЛУЖВАНЕ
Като водеща западна частна ВиК компания в Япония, Веолия предоставя на обществените ВиК компании, услуги по управление на обслужването на клиентите. С общински клиенти като градовете Токио, Осака и Киото, Веолия реализира годишен приход от над 100 млн. евро в страната и има над 10 милиона клиенти. Дейностите на Веолия в Япония демонстрират способността на компанията да предоставят на местните власти методи и опит, насочени към оптимизиране на предоставянето на услугите, без да инвестира във или да приватизира местните оператори.
ИНОВАЦИИ И ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА
Веолия създава иновативни решения, които помагат за опазването на околната среда, като напр. новия ултрамодерен телефонен център, открит през 2014 г. в град Нарита, разположен на 65 км от Токио.
От 2012 г. в Дженетс (Jenets) ползват автопарк от електромобили. До края на 2015, всички служители ще имат възможност да използват една от 300 електрически коли и 600 електрически мотоциклета на компанията, с което се насърчава ангажираността на Веолия за отговорно развитие на цялата територия на Япония.
Също така през 2014 г. Веолия въведе система за автоматично отчитане на водомери.
Кристиан Жерсале
Директор на Веолия за Япония, отговарящ за общинските дейности
“Промяната е ежедневно предизвикателство в Япония. Япония е една много модерна страна, но тя все още има да извърви дълъг път по отношение на оптимизирането и организирането на комуналните си компании.”
Основни цифри
- 10 млн. водомера са управлявани от Веолия
- 20% от населението са клиенти на Веолия
Ползи за клиентите
- отлични експлоатационни резултати: подобряване на предоставяните услуги
- контрол на разходите
- висока степен на удовлетвореност на жителите по отношение на качеството на услугата
Решения
- връзки с клиентите: управление чрез множество канали, управление на клиентски сметки, измерване и отчитане,
- управление на данните и „умни“ устройства: дистанционно отчитане на водомери, управление на данните за потреблението